Hvordan vi jobber
Om dette er første gangen du bestiller medisiner online, har du sikkert mer enn et par spørsmål om hvordan vår service fungerer.
Vår bestillingsprosess er designet for å være både enkel og grundig, og gir deg praktisk og omfattende medisinsk behandling fra ditt eget hjem. Selv om hver bestilling går gjennom flere trinn, er prosessen faktisk veldig rask og sikrer at du kan motta medisiner allerede et par dager etter bestilling.
Slik funker det:
Trinn 1, pasientregistering.Når du har valgt din behandling, må du registrere deg på våre sider. Alt du trenger å fylle inn er ditt navn og din email adresse, velg et passord, og du har opprettet en bruker! Du kan nå logge deg inn på vår pasientpålogging.
Trinn 2, medisinsk konsultasjon.Før du kan plassere din bestilling, må du fullføre en medisinsk konsultasjon. Dette innebærer å svare på noen medisinske spørsmål, hvorav noen er ganske generelle, mens andre vil være mer spesifikke for tilstanden du bestiller medisiner for.
Disse spørsmålene er viktige for å sikre din sikkerhet. En av våre leger vil vurdere de svarene du har gitt, hvis de tror at du er egnet, vil de utstede en resept og din bestilling vil bli behandlet. Dersom, uansett grunn, de mener medisinen du har valgt er feil valg for deg, vil bestillingen bli avvist, og ingen kostnad vil bli gjort i kontoen din. Denne delen av prosessen er strengt konfidensiell; dine opplysninger vil bare bli sett av legen din.
Trinn 3, frakt og leveringsadresse.Bare skriv inn din leverings-og faktureringsadresse i boksene. Du kan ha din bestilling levert til din hjemme, på kontoret, et hotell og en rekke andre steder, men vær sikker på at hvis medisinen ikke blir levert hjem til deg at du fortsatt tar med riktig fakturaadresse.
Trinn 4, betalingsdetaljer.Til slutt, må du fylle inn din betalingsinformasjon. Vi tilbyr flere praktiske betalingsalternativer, inkludert kreditt-eller debetkort, BACS overføring, sjekk, eller du kan betale med kontanter hos din lokale PayPoint for total diskresjon.
Husk at ingen penger blir overført fra din konto på dette stadiet. Penger er bare belastes en gang vår lege har godkjent bestillingen.
Hva skjer så...?
Legen går gjennom din konsultasjon.Når du bestiller, sendes din konsultasjon direkte til vårt medisinske team. Det vil da bli raskt tildelt en av våre leger til vurdering. Etter å ha lest over det, vil de da enten:
A: Godkjenne din bestilling hvis medisinen er riktig for deg. De vil utstede en resept, og deretter videresende den til apoteket vårt. Det er på dette stadiet at vi behandler ordren i sin helhet og belaste kontoen.
B: Avslå bestillingen, fordi de føler at denne behandlingen ikke passer for din tilstand, eller fordi du ville reagere på det på grunn av et annet helseproblem. Ingen kostnad vil bli gjort i kontoen din hvis legen avslår bestillingen.
C: Ta kontakt med deg for mer informasjon hvis de føler at de trenger å stille flere spørsmål før de skriver ut en resept. Du vil da motta en samtale eller en e-post fra kundeservice for å be om ytterligere medisinske opplysninger.
Apoteket sender ut din medisinering
Når en resept er mottatt av apotek vår, vil de forberede medisinering. Denne prosessen er svært likt det som skjer på et sykehus, din medisinering er hentet fra hyllen, dato og bakst tall er kontrollert, og de nødvendige etikettene blir deretter skrevet ut. Farmasøyten vil da utføre en siste sjekk mot resept, og plassere medisiner i en sikker boks. Denne emballasjen inneholder ingen omtale av euroClinix eller innholdet i bestillingen din.
Din bestilling vil da bli sendt ut via kurér for levering over 2 dager.