Min konto

Her finner du informasjon om din konto på euroClinix

Jeg har problemer med å logge meg inn på min konto

Du må logge deg inn på kontoen din før du kan handle med oss, eller hvis du ønsker å se ordrene dine. Hvis du mottar en melding som sier at e-postadressen/passord er feil, følg fremgangsmåten nedenfor:

  • Pass på at du bruker samme e-postadresse og passord du registrerte deg med.
  • Hvis du ikke husker passordet ditt, trykk på "glemt passord"-lenken på innloggingssiden.
  • Du vil bli bedt om å oppgi din e-postadresse og vi vil sende deg en e-post med en link som vil tillate deg å lage et nytt passord for kontoen din.

Hvis du etter dette fremdeles ikke kan logge på, kontakt vår pasientstøtte team.

Top

Hvordan sletter jeg kontoen min?

Dersom du ønsker å slette din konto, vennligst send oss en e-post til [email protected].

Top

Hva kan jeg gjøre hvis jeg ikke ønsker å motta e-post fra euroClinix?

Dersom du ønsker å melde deg av epost kampanjer og nyhetsbrev fra oss, vennligst send oss en e-post til [email protected].

Top
Min konto FAQ