Her finner du informasjon om din konto på euroClinix
Jeg har problemer med å logge meg inn på min konto
Du må logge deg inn på kontoen din før du kan handle med oss, eller hvis du ønsker å se ordrene dine. Hvis du mottar en melding som sier at e-postadressen/passord er feil, følg fremgangsmåten nedenfor:
- Pass på at du bruker samme e-postadresse og passord du registrerte deg med.
- Hvis du ikke husker passordet ditt, trykk på "glemt passord"-lenken på innloggingssiden.
- Du vil bli bedt om å oppgi din e-postadresse og vi vil sende deg en e-post med en link som vil tillate deg å lage et nytt passord for kontoen din.
Hvis du etter dette fremdeles ikke kan logge på, kontakt vår pasientstøtte team.
Top
Hvordan sletter jeg kontoen min?
Dersom du ønsker å slette din konto, vennligst send oss en e-post til [email protected].
Top
Hva kan jeg gjøre hvis jeg ikke ønsker å motta e-post fra euroClinix?
Dersom du ønsker å melde deg av epost kampanjer og nyhetsbrev fra oss, vennligst send oss en e-post til [email protected].
Top