Bestilling hos euroClinix er både rask og enkelt. Velg først behandlingen du ønsker, velg dose og antall medikament. Gå så videre til en online medisinsk konsultasjon, deretter velger du leveringsadresse og betalingsmetoder. Din behandling vil bli sendt til ønsket leveringsadresse etter noen få dager.
Alle priser vises i norske kroner (NOK) på nettsiden og inkluderer ikke moms og offentlige avgifter. Prisen som oppgis på bestillingstidspunktet gjelder kun i kjøpsprosessen. Prisen inkludere ikke tollkostnader i det landet varen fraktes til.
Alle bestillinger sendes fra Storbritannia. Eventuelle toll og avgifter blir belastet når pakken har nådd bestemmelseslandet og disse kostnadene må betales av mottakeren av pakken. Dessverre, vi har ingen kontroll over disse kostnadene som toll praksisen varierer fra land til land.
TopBestillinger kan legges inn på våre nettsider og du må være over 18 år eller eldre. Når du er ferdig med å velge behandling, trykk på online konsultasjon for å gå videre til en uforpliktende konsultasjon og registrere bestillingen din.
Etter at du har lagt inn bestillingen, vil du motta en bekreftelse på e-post. Du vil motta enda en e-post med ditt sporingsnummer, straks bestillingen er klar til å sendes.
TopSå fort din bestilling blir sendt ut fra vårt apotek, vil du mottar en e-post med ditt sporingsnummer. Du kan spore opp din pakke her:
TopDin bestilling sendes direkte til vårt medisinske team hvor en av våre leger vil sjekke informasjonen og symptomene du har oppgitt. Dersom du er egnet behandlingen vil legen utstede en e-resept. Denne resepten vil deretter bli sendes til vårt apotek. En farmasøyt vil behandle ditt medikament og pakke inn i et diskret forpakining før den sendes til ønsket leveringsadresse.
TopEn medisinsk konsultasjon gjør våre legen i stand til å diagnostisere din tilstand uten at dere trenger å møtes ansikt til ansikt. Konsultasjonen er helt uforpliktende og er et spørreskjema med spørsmål vedrørende din generelle helse, i tillegg til spesifikke spørsmål knyttet opp mot din medisinske tilstand og symptomer. Våre leger vil bruke denne informasjonen til å vurdere hvorvidt det er hensiktsmessig og trygt for deg å bruke medikamentet.
Konsultasjonsprosessen garanterer at pasienter bare mottar legemidler som det er trygge for dem å bruke. Hvis man ikke er egnet for en behandling kan vår lege i samråd med pasienten finne en bedre løsning, eventuelt vil pasienten få anbefaling om å oppsøke sin egen fastlege for fysisk konsultasjon.
TopHvis bestillingen din ikke blir godkjent av våre lege vil en av våre pasientstøtte teamet konakte deg enten per e-post eller på telefon. Pasientstøtten vil være i stand til å opplyse deg om hvorfor du fikk avslag på behandling, men som oftest er det fordi legen har mistanke om at man lider av en annen tilstand eller at det finnes andre behandlinger som pasienten er bedre egnet for. Dersom man får avslag på bestillingen vil ingen kostnader bli belastet.
TopDet kommer helt an på hvilken tilstand og behandling det gjelder. Noen medikamenter kan påvirke hverandre, som kan forårsake potensielt alvorlige bivirkninger. Dersom man ønsker å plassere to eller flere behandlinger, er det viktig at man gjennomfører ulike konsultasjoner for de ulike medikamentene. Våre leger vil alltid sjekke hvilke medikamenter du har brukt tidligere for å sikre at man ikke blander medikamenter. Våre lege vil kunne gi deg råd og veiledning dersom du skulle trenge behandler for ulike tilstander samtidig.
TopHos oss er en online konsultasjon med våre registrert lege gratis, slik at du kan være sikker på at du får de riktige medisinene for din tilstand. Legen må godkjenner din konsultasjon før en resept kan skrives ut. Vi tilbyr alle våre pasienter fri levering og frakt uavhengig av hvor du bor innenfor EU/EØS.
Nei, alle legemidler vil bli pakket i diskré forpakninger. Det vil si at pakkene ikke vil ha noe informasjon om innholdet på utsiden av emballasjen. Foretaksnavnet euroClinix vil heller ikke være tilgjengelig på utsiden.
Adresseetiketten vil være merket med vår avsenderadresse i tilfelle noe må returneres. Alle som jobber hos euroClinix underlagt taushetsplikt.
TopDessverre er dette ikke mulig. Dette er på grunn av at vi nettklinikk som samarbeider både med britiske leger og autoriserte apoteker i England, og vårt service inkludere både en online konsultasjon, resept, behandling og levering.
TopDersom du ønsker å endre din bestilling må du kontakte pasientstøtte teamet snarest og før varen blir sendt fra vårt apotek.
TopDu får en e-post fra oss når vi har mottatt bestillingen din og når varene er klare for utsendelse. Når vi mottar din bestilling, vil du automatisk få tilsendt en ordrebekreftelse. Les nøye gjennom bekreftelsen og undersøk at den stemmer med bestillingen din.
Vi sender deg også en e-post med endelig leveringsbekreftelse når pakken din er klar for utsendelse, hvor du også få tilsendt en lenke med sporingsinformasjon.
Kontakt pasientstøtten dersom du har bestilt noe fra oss og du ikke har fått en ordrebekreftelse.
TopJa, du vil automatisk opprette en konto når du legger inn din første bestilling. Ved å registrere deg som pasient har du mulighet til å få oversikt over tidligere bestillinger, endre din medisinske tilstander og opplysninger.
Top