Betaling

Her finner du informasjon om ulike betalingsalternativer på euroClinix.

Hvordan skjer betalingen?

Vi belaster aldri din konto før din behandling har blitt godkjent av våre leger og en resept har blitt skrevet ut. Kortet ditt vil ikke belastes før vi har sendt forsendelsen.

Hos euroClinix kan du enten betale med bankkort eller med faktura tilsendt til din e-post.

Top

Betal med faktura

Betal med faktura hos euroClinix

Når du velger å betale mot faktura vil det ikke foretatt en kredittsjekk på ditt fødsel- og personnummer. Dette gjør at du kan betale helt trygt og diskret med oss. Du betaler etter du har mottatt din behandling.

Vær oppmerksom på at du vil få tilsendt en faktura fra vår forretningspartner Svea Finans til din e-post. Fakturaen vil være tilgjengelig på din e-post adresse innen 3 dager fra din pakke har blitt sendt ut, og må betales innen tidsfristen for å unngå tilleggsgebyr og forsinkelsesrente.

Med faktura kan du betale for din ordre innen 10 dager etter at du har bestilt.

Top

Jeg har fått varen, men savner min faktura?

Når du bestiller medisiner fra euroClinix, vil du få tilsendt en e-faktura fra vår forretningspartner Svea Finans. Fakturaen vil være tilgjengelig på din e-post innen 3 dager fra din pakke har blitt sendt ut, og må betales innen 10 dager for å unngå tilleggsgebyr. Vi anbefaler deg å sjekke din spampost (søppelpost) da fakturaen kan ha havnet der.

Hvis du har fått varen, men ingen faktura, kontakt omgående SveaWebPay for en fakturakopi. Kontakt Svea Finans WebPay. Top

Kan jeg flytte frem forfallsdatoen på min faktura?

Du kan kontakte Svea Finans WebPay om du vil flytte fram forfallsdatoen på din faktura. Dette under forutsetning av at fakturaen ikke er forfalt. Forfallsdatoen kan maksimalt flyttes frem 10 dager.

Kontakt Svea Finans WebPay. Top

Hvilke kreditt-og debetkort godtar dere?

Betalingskort Mastercard, Visa og American Express
Betalingskort

Vi aksepterer betaling fra Mastercard, Visa og American Express.

Merk at betalingen med kort, vil beløpet bli reservert omgående og du får en ordrebekreftelse sendt til din e-post. Beløpet trekkes fra kontoen din da vi sender bestillingen din.

Top

Jeg har fått faktura, men ingen varer?

Vennligst kontakt pasientstøtten på euroClinix, slik at vi kan sjekke opp hvor din pakke er. Top

Hvordan vil transaksjonen vises på kontoutskriften?

For å holde bestillingen konfidensiell vil ikke euroClinix vises på kontoutskriften. Transaksjonen vil bli gjort til vårt moderselskap, Hexpress Ltd.

Top

Hva kan jeg gjøre hvis kortbetalingen blir avvist?

Blir ikke kortbetalingen godkjent, vil du bli kontaktet fra vårt pasientstøtte team. Noen ganger kan betaling med kort blir avvist, dette kan være at du har tastet inn feil/mangler siffer, eller at din bankkort er sperret for utenlandskebetalinger. Da må du ta kontakt med banken eller kortselskapet ditt.

Du kan enkelt prøve å betale på nytt, ved å logge deg inn på mine sider, eller kan du betale med faktura. Vennligst kontakt pasientstøtten dersom du ønsker å betale med faktura.

Top
Betaling FAQ