Frakt / Levering til Norge
For at du skal motta din behandling så raskt og sikkert som mulig, så bruker vi UPS for å sende disse direkte til deg. Dette vil si at pakken kan leveres innen så lite som 24 timer, men dette avhenger selvfølgelig på hvor i landet du bor.
Må pakken signeres ved levering?
Ja, pakker som sendes med UPS må signeres ved levering. Hvis du ikke er tilgjengelig hjemme, så kan du oppgi en alternativ leveringsadresse når du legger inn din konsultasjon/bestilling.
Når kan jeg forvente at bestillingen min leveres?
Dersom du bestiller før klokken fire, mandag til fredag, vil behandlingen din bli sendt ut allerede samme dag dersom legen godkjenner din konsultasjon. Dette vil si at du kan kunne motta og starte behandlingen innen 24 timer, avhengig av hvor du bor. Vennligst merk at helligdager og helger kan forlenge leveringstiden. For behandlinger som bestilles i helger og helligdager, vil bli behandlet og sendt ut første virkedag.
UPS leverer Mandag til Fredag mellom klokken 10.00 og 17.00, og pakken må signeres ved mottak, du kan velge alternativ leveringsadresse hvis du ikke er hjemme i denne perioden.
Hvor er min levering, og kan jeg spore den?
Hvis din konsultasjon blir godkjent og vårt apotek sender en behandling til deg, så vil du motta en bekreftelsesepost som inneholder et sporingsnummer og link. Dette kan du bruke til å følge med hvor din forsendelse er til enhver tid.
Vil min bestilling være diskrét?
Alle bestillinger og forpakninger fra euroClinix vil bli behandlet med full konfidensialitet. Alle behandlinger sendes ut i en diskrét innpakning og all kontakt med vår pasientstøtte via telefon, epost eller live chat er under strenge konfidensielle regler.
Med vennlig hilsen,
euroClinix teamet
Tlf: 854 49 914
E-mail: [email protected]